Varför inte?

Varför skulle det räcka med att barnen får magsjuka en gång? Här hemma kör vi 3 ggr var på en månad. Neo har varit magsjuk 3 ggr, Ida-Marie 2 ggr, Jamie 3 ggr. Under Februari. Så idag är jag hemma med vård av barn. Igen.
Försäkringskassan kommer snart att tvivla när vi ansöker om vab. Herregud. Lönen nästa månad ser jag inte fram emot att få. Det kommer inte att bli något kvar. Synd att vi har en massa extra utgifter den här månaden också. Blä.

Jamie fyller 2 år nästa vecka. Liten blir stor. <3 Med allt jobbande och vabbande den senaste tiden har vi inte hunnit köpa present till honom än. Planen är att jag ska åka i väg nu i helgen. Måste bara hitta barnvakt. Janne jobbar hela helgen. Nästa vecka ska jag baka. Hoppas att jag har ork till det efter jobbet bara.

Misstänker att Jamie har svinkoppor. Han har något liknande runt munnen. Munsår eller svinkoppor? Hur ska jag veta. Måste kolla upp det där. Är det svinkoppor så får han inte vara på dagis i morgon heller eftersom det är så smittsamt. Snart ger jag upp. Det kanske är meningen att jag ska vara hemmafru. Barnen verkar ju vara av den åsikten iaf, haha ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback