Bloggloggsmogg

Sitter just nu och slösar lite tid. Försöker hitta krafterna igen men de försvann precis efter att jag borstat tänderna på tredje barnet. Så trött som jag är i kroppen idag brukar jag inte vara på en tisdag! Framåt torsdag-fredag brukar det kännas, men nu har ju knappt veckan börjat. Jag lider väl av alla möjliga vitaminbrister så det är väl inte så konstigt.

Snart är det dags att ta upp kampen med Jamie. Han ska sova och planen är att han ska lära sig att somna i sin säng själv. Just nu är ställningen ungefär mamma 1 - Jamie 15
Det går inte så bra helt enkelt. När jag ger upp och lägger mig bredvid honom så säger han åt mig; lägg dig ner mamma. Hyyyysch.

Och när jag efter en stund tröttnar på hans fniss och sprattel och säger; Nej nu ska du sova! Snart blir mamma lite arg. Så svarar han med att fnissa: Maaaaamma aaaarg.

Lite välling ska fixas nu. Eller ganska mycket med tanke på att alla tre fortfarande dricker välling. Tur det, annars skulle de två äldsta tyna bort.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback