Helt otroligt!

Decembers sista arbetsdag blev jag uppringd från dagis. Fick hämta barn och därmed fick jag 1 dags vab under dec. Januari såg så bra ut, sista arbetsdagen i dag och jag trodde att det skulle gå vägen. Men nej, Neo blev magsjuk. Stackars liten. Han verkar oförskämt pigg för att ha magsjuka. Han kräktes på dagis alldeles innan jag hämtade honom, men nu har han bara gjort nr 2 lite då och då och leker för fullt annars. Trevlig info eller hur?

Magsjuka är lätt den värsta sjukdom som vi någonsin har drabbats av här hemma. Det är så himla vidrigt! Jamie har inte haft det någon gång *PEPPAR PEPPAR*, så jag hoppas att han klarar sig även den här svängen.

Vi hann iaf med en rolig helg innan sjukdomen slog till här på måndag morgon. Vi åkte till fjärran höjder badet i lördags tillsammans med lillasyster, kompis Malin och hennes son Hugo. Sedan följde vi med hem till Malin och Hugo för att spendera natten där. Vi hann med ett besök till pulkabacken ute i Bomhus också. Jag trodde inte det var sant när jag såg den! En enorm backe med lift och allt! Haha, jag som hade förväntat mig en liten kulle typ =)



Jamie och Hugo tar en paus från åkandet

Jamie provar att hacka snö med stjärtlappen

Fruktfat


Den här bilden är inte från helgen, men den är ju så rolig! Jamie i ett nötskal!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback