Lättroade familjen

Jag och barnen är lika lättroade. Jag har skaffat en ny mobil, med touchskärm. Jag och barnen har med förtjusning bläddrat bland bilderna i telefonen, ett lätt drag med fingret över skärmen och alla bilder flyger förbi i full fart.

Jag trodde att det inte skulle bli så svårt att byta till den här telefonen eftersom det också är en sony ericsson, men där hade jag fel. Det tar nog en stund att lära sig plus att det är en massa finesser som jag inte har en aning om vad jag ska använda dem till. =)

Här hemma har vi blivit insnöade. Ingen vill gå ut och skotta.
Så för att skjuta på skottandet en stund så har vi plockat bort julen. Hela huset ser nu lite nurustat ut på något vis. Vilken skillnad det kan bli bara för att man plockar bort tomtar och julgardiner!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback