Morgon på kapellgatan

Här hemma är det ingen vanlig morgon. En vanlig morgon brukar bestå av tre studsande ungar som gapar för full hals medan de rusar genom hela huset. Men idag sitter de alla tre för sig själva och pysslar med sitt.

Ida-Marie och Neo frågade efter sina nintendon så fort de vaknat. Jag fick hitta på en massa saker som skulle göras först som frukost, påklädning, tandborstning... Men nu sitter de och spelar. De har lite humör barnen när de får game over. Ida-Marie skyller på mig, hon säger: MAMMA nu pratade du igen! Du stör mig!

Jamie sitter och leker med ungefär 50 bilar samtidigt.

Nintendona var perfek för barnen. Men självklart vill de spela non-stop hela dagarna vilket kommer att leda till en del bråk antar jag när vi måste sätta stopp på spelandet efter en stund.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback