Potatis!

Jamies blöja luktade extra illa idag, så jag frågade honom vad han ätit egentligen? (Förväntade mig inte direkt något svar).
Men han klappar sig glatt på magen och svarar: Potatiiiis!

För tillfället är det som om vi skulle ha en papegjoa i huset. Jamie säger efter precis allt och alldeles för ofta hör jag hans storebror lära honom ord som pucko, helvete och fan. De ska lära sig i tid, eller...?

Min ledighet har gått alldeles för fort, som vanligt. Jag är inte helt kry för tillfället men ska väl uthärda min kort vecka på jobbet utan några större problem. Hoppas på att vi är friska och att vädret är toppen på torsdag för då har vi planer för lite skridskoåkning och korvgrillning.
Men eftersom våra planer alltid har en förmåga att ändras så blir väl Janne utringd för ett extra skift/någon i familjen är sjuk igen/snöstorm/fel på bilarna/ect etc etc.

Kommentarer
Postat av: kentAA

Snöstorm slog in iallfall :D

2011-01-06 @ 14:14:31
URL: http://kentAA.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback