4 dagar kvar...

...sedan har jag semester!! Fasiken så härligt det ska bli!

Semestern är räddad, Janne hämtar en "ny" bil i morgon. Sedan kvarstår problemet vad vi ska göra med gamla bussen. Någon som vill köpa en Chrysler Voyager LE -98? Kom och köp!
Känns rätt trist med den bilen nu alltså, efter att ha åtgärdat en massa efter besiktningen så kokade den när vi körde hem den från verkstaden. Jaja. Vi kommer att vara ibehov utav en buss i många år till, så det skadar ju inte att vi får en större buss.

Just nu sitter jag och inväntar att barnen ska vilja sova. Hoppas på att Jamie ska somna på soffan då han blir som besatt när jag försöker natta honom i sängen. Tar nya tag i det där med nattningen under semestern. Alltid lättare när man är två vuxna hemma. När barnen väl har somnat ska jag fortsätta med det eviga tvättandet och så tänkte jag försöka hinna med att slappa på soffan också.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback