Lördag

Det verkar som att jag får en massa sol mina sista lediga dagar, det tackar jag för! Det är inte lika jobbigt att kliva upp på morgonen när solen är framme. (Fast lite drygt är det ju, när Jamie är så där fruktansvärt pigg direkt han vaknar. Ut med nappen och ropar glatt INTE POVA MER!)

Idag blir det lite mamma-dotter-tid. Vi ska åka och handla present till älskling/pappa som också fyller år snart. Ida-Marie höll ju på att bli en väldigt fin födelsedagspresent till Janne för sex år sedan, men hon kom drygt 10 1/2 timme för sent. =) Blir någon liten leksak till pojkarna också, så jag inte får ont i hjärtat.

Sedan blir det raka spåret hem, förbereda lite här hemma innan storasyster med familj kommer för att gratta våra födelsedagsbarn lite i förskott.

Igår kunde både jag och Janne se bebissparkar. Små små puffar. Ganska obegripligt egentligen, att det är en liten bebis där inne. Man brukar landa lite bättre efter UL och verkligen begripa. Även fast det är svårt även då, livets mysterium. HUR kan det växa fram en helt ny människa innuti? VARFÖR? Fanns det inget bättre sätt, med tanke på att de ska ut sedan...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback