Malmjärn..?

Eftersom solen är framme för tillfället, så får jag lite panik och vill slänga in barnen i bilen och åka till sjön. Helst till Malmjärn då jag tycker att det passar oss bäst. Men då är frågan, finns det fortfarande vattenloppor där? Inte värt att få bitna barn, då våra är extra duktiga på att gnälla. ;)

Jag var in på vattenverkets hemsida och kollade vattenstatus på olika sjöar, av malmjärn, tolven och edsken så var det bara edsken som var helt OK. Bara för att jag tycker att Edsken absolut inte är anpassat för småbarn.

Nåja, innan Janne har vaknat, lunchen är avklarad m.m så är väl regnet tillbaka, så slipper jag fundera mer på alla dessa sjöar!

Vad gör man annars idag?
Skulle behöva besöka IKEA, lite nattlampor och hyllor till barnens rum. Gärna någon snygg matta också. Men hur kul är det med IKEA egentligen?

Nej, surfa runt lite efter förslag på vad man kan göra idag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback