Nedräkning

Janne har fem skift kvar att jobba och jag likaså, sedan är det äntligen semester!!!!

Vi tjuvstartar med en dagsutflykt i morgon, buss ner till Stockholm för att gå på Gröna Lund med Ida-Marie och Neo. Jamie anser jag för liten så han får vara hos farmor och farfar. Han sover där i natt då vi åker tidigt i morgon och eftersom vi kommer hem sent i morgon så sover han där även då. Två nätter utan min guldgosse. =(

På söndag ska vi till Dalarna för att kolla på en ny bil. En chrysler voyager grand (ett säte mer än i våran nuvarande chrysler och lite större bagageutrymme). Egentligen skulle vi inte köpa någon ny bil på många år men vad gör man när bilen man har går sönder? Förmodligen toppen och man kan väl räkna med minst 6000kr för att laga det. Minst 6000. Det räcker förmodligen inte på långa vägar.

Så då byter vi ev. till en större bil. Kan ju vara skönt med en extra plats i bilen sedan, när vi är 6 personer i denna familj. Eller sju personer. Min mage är lika stor nu, i vecka 12, som den var med Jamie i vecka 17. (Jag är livrädd och har kollat på kort för att jämföra från förra graviditeten, jag blev inte lugnare av det).
Förlåt men, inte ens vi kan väl ha sådan otur? Det är säkert underbart och charmigt med tvillingar, men inte för mig. Räcker gott med en bebis...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback