Semester...

Snart återstår endast en vecka av semestern. Sorgligt. Jag känner mig inte alls redo att återgå till jobbet, skulle med glädje stanna hemma för alltid.

Det finns så mycket att göra. (Nu menar jag inte alla måsten utan tänkte i första hand på allt roligt).
I går var vi inte till Ikea, Ida-Marie och Neo fick en varsin bokhylla. Jag och Janne köpte nya sängborde och lite småsaker, typ dörrknoppar till alla köksluckor. Jamie fick ingenting, men han klagar inte. Han får sedan när han faktiskt har sitt egna rum klart, det lär ju dröja innan vinden är färdigrustad.

Idag vill jag åka till Ikea igen, för Janne hittade byråer där som vi måste ha, och jag ångrar att vi inte köpte dem igår. Tror dock att varken make eller barn känner för Ikea en dag nr 2. Inte jag heller egentligen, det bästa vore om någon annan åkte dit och köpte åt mig ;D Neo han vill åka till stranden, men det kan han glömma. Ida-Marie leker på sitt rum och verkar väldigt nöjd och Jamie han är väl glad om han får klättra och studsa hela dagen..

II förrgår var jag och Janne i väg och tatuerade oss. Jag har tre liljor på höger överarm, min är inte klar, det ska läggas till en del detaljer och fyllas i lite mer färg när den är läkt. Janne var lite mer galen, han tatuerade in Angelica över hela bröstet. <3

När fjärde bebisen kommer så "måste" jag tatuera in även dennes namn. Bävar redan, det är inte skönt att tatuera handlederna.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback