Semester...

Första dagen på semestern börjar officiellt på måndag... =)
Dagen idag började med sovmorgon för min del. Vaknade till strålande sol och nybryggt kaffe. Hela dagen har spenderats på soldäck och i poolen. Mamma, pappa och barnens kusiner var här. Janne och pappa fick roa sig med att byta bromsarna på bussen medan vi andra njöt av solen.

Sitter nu i min alldeles nya one-piece (som egentligen är lite för varm men jag var ju tvungen att prova den eftersom jag fick den idag). Nästan all tvätt är tvättad, tror jag får köra 1-2 maskiner i morgon kanske. Så ikväll när barnen har somnat blir det semesterslapp! "Tvinga" maken att spela lite yatzy på altanen och dricka en öl kanske? Synd att Jannes öl smakar bättre än min 0.0%   ;)

Eventuellt så packar jag en del i kväll också, då jag ska ha så roligt som att städa i morgon. Ida-Marie ska på kalas, så då får Janne ta med sig pojkarna och hälsa på någon medan jag turbostädar huset. Måste städa marsvinens bur också. Himla bök att tömma den enorma buren på allt. Sedan är vi redo för semester.

Och med lite tur så kommer vi hem till nymålat också. Lillasyster var sugen på att måla och vi har färg hemma till tre rum... =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback