Söndag

Jamie vaknade så tidigt som klockan sex i morse. Han var tydligen utvilad då, för då skulle vi upp på en gång och kolla på tv och äta banan. Jag var inte lika utvilad. Känner mig tung i huvudet, kan bero lite på att vi har superlite kaffe hemma, och utan kaffe blir jag lite seg i kolan..

Idag verkar vi få finväder iaf! Då kan barnen få prova sina badleksaker som vi köpte till poolen (fast jag vet inte hur vi familjemedlemmar ska få plats i poolen också när alla madrasser är där...) och så köpte de en glidbana (?), en sådan där som man spolar vatten i, så kan barnen glida. Det borde ta cirka 5 minuter innan någon gör sig illa. Högst fem minuter.

Jag tvungade med Jamie in i duschen nu i morse, det är enda chansen till att få duscha. De andra två placerades i soffan med ett varsit nintendo ds i händerna.
Stackars Jamie halkade på vägen ur duschen och mamman var inte tillräckligt snabb, så nu har han världens skrubbsår på ryggen, ett sådant där som gör så rysligt ont. =/ Men han är tapper vår lille krigare, han grät lite grann sedan hade han inte tid att ha ont längre. <3

Nu börjar det bli dags att släppa upp barnen till vårat sovrum, deras pappa får inte sova bort hela dagen nu när solen äntligen är framme ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback