Bessemerfest

Igår var vi på fest hemma hos svägerskan och sedan upp till öltält. Jag är nog lite för aggresiv just nu för att trängas i öltält. Kokade inombords när någon råkade stöta till mig i trängseln. Gravidhormoner och öltält, tydligen ingen bra kombo. Käkade en Langos och stack hem. För mycket alkoholfriöl och ätbart fick mig att se ut att vara i 7:e månaden.

Jag fick göra en liten avstickare från festen igår. Barnens farmor ringde och hade lite problem, Neo hade stoppat in ett vinbär i näsan (!!) som inte ville komma ut. Jag förstod direkt hur Neo kände sig så det var bäst att åka ner till honom och hjälpa till och mycket riktigt så möttes jag av två ledsna ögon och en darrande underläpp som tyckte att det var skönt när mamma kom till honom. <3 Nu har två av barnen lyckats få något att fastna i näsan. Skitungar.

På onsdag ska vi köpa en ny säng, vilket innebär att vi kan flytta upp till rummet på vinden då. (Madrassen vi har idag går inte att få upp för vindstrappen). Och då får Ida-Marie och Neo egna rum på Onsdag! Gissa om de är nöjda?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback