Dag 2

Marsvinen är lite rädda ännu, hoppas att det är övergående! Känner mig lite elak när jag plockar upp dem, men var tvungen att ge dem C-vitaminer ju. De är alldeles stela i buren när man ska ta upp dem, väl uppe i famnen så tycks de slappna av och ser sig omkring. Vet inte vad jag ska tro, är de livrädda i famnen eller inte? =)

Neo har döpt om sitt marsvin (precis som jag misstänkte att han skulle göra). Eftersom han är så himla snabb så heter han nu Blixten McQueen. Det kommer lite besökare idag för att kolla på marsvinen, nästan alla barnens kusiner kommer hit. Förrutom det så har vi inga planer för dagen. Jag och barnen var tidigare ner på affärerna här i Hofors för att kolla utbudet för smådjur. Det fanns inget. Hittade lite godis till marsvinen men det var allt.

Neo har förresten lärt sig att vissla. Gissa om vi får höra samma ton hela tiden. Han är mallig som tusan och mina öron blöder snart ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback