Fredagkväll

Här har vi haft full fart sedan jag kom hem från jobbet. Först kom Anna och Selina för att leka. Jamie var tyvärr inte på världens gladaste och snällaste humör...han är så snabb på att nypas och slåss (fast tydligen bara hemma, inte på förskolan?). Men Selina verkade rätt nöjd med Neo. Misstänker att Neo är hennes favorit? ;)

Sedan kom Lollo, Jonathan och Izabella hit. Jag skrev ut en förfrågan om att få låna en barnfilm på facebook, och hade sådan tur att snälla Lollo kom hit med filmer. Och så fick Neo och Jonathan leka lite, grabbarna bus. Och jag fick mysa med lilla Izabella.

Sedan körde jag och barnen filmkväll med popcorn och chips. När Neos började blinka väldigt mycket så gick vi och borstade tänderna och sedan slocknade Neo på soffan. När filmen var slut gick jag upp med Jamie och han sov så fort hans huvud landade på kudden. Kanske jag kan hoppas på en liten sovmorgon i morgon? Kanske.

Ida-Marie är fortfarande vaken. Hon brukar alltid säga till själv när hon blir för trött och eftersom det är Fredag så tänker jag inte tvinga henne i säng. Vad gör det om hon sover länge i morgon? Ingenting! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback