Linser och sovmorgon

Igår var jag till optikern och skaffade mig linser. Det var lite trixigt att lära sig sätta i linserna och att ta ut dem... Men idag fick jag i dem på första försöket! Känns som ett litet mirakel att jag kan se utan glasögon på mig! (Fast jag blir lite rädd när jag ser mig själv i spegeln, vi har inte setts så tydligt på flera år min spegelbild och jag).

Idag är jag utvilad iaf. Sovmorgon till 11! SKyndade mig i bikini eftersom solen var framme, men solen försvann ju  såklart direkt när den fick syn på mig. Den blev väl bländad av min blekhet. Typiskt. Man kan ju tro att jag borde ha gett upp efter 27 år och vant mig vid att vara blek, men icke. Än finns hoppet kvar!


Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-02 @ 12:20:46
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback