Vad gör man på en söndagsmorgon?

En stor del utav Hofors ligger förmodligen och är lite slitna efter gårdagen? =) Här har vi inte tid med något sådant, vi ska röja uppe på vinden och sedan ska Ida-Marie iväg på kalas.

Planen är att vinden ska bli tömd på alla saker som är där just nu (jag använder det som förvaring för vinterkläder och så var det mitt studierum under den tiden jag pluggade), kallvinden är förvaring för allt möjligt. Det kommer att bli en rolig dag... Frågan är vart jag ska göra av alla saker??? Det som inte behövs skickas vidare/slängs, men ni kan ju gissa hur mycket vinteroveraller som vi har. Ungarna har ju typ 2 var så att de ska ha reserv och jag har ett visst antal jackor...och skor! Var kommer alla dessa skor ifrån!? Shit, det märks att vi är många i denna familj. Och fler blir vi.
Så snart det är tömt där uppe så kan vi börja flytta upp lite småsaker från vårat rum, så att vi på onsdag kan ställa upp nya sängen och ställa undan den gamla. Då kan Ida-Marie börja flytta in i vårat gamla rum. Sedan får vi ta tag i tapetsering av rummen. Ida-Marie vill ha en rosa tapet med fjärilar som vi sett. Neo vill ha kolsvarta tapeter. (Det kommer han inte att få, jag ska övertala honom att välja en annan färg. Deprimerande med svart i ett barnrum).

Jag skulel behöva vara ledig i minst en vecka till. Löjligt lite med 5 dagar ;) Nedräkningen till semestern fortsätter, vi är snart inne i vecka 23 vilket innebär att jag har 5 veckor kvar att jobba! Det var ju nästan ingenting! Synd att jag bara har tre veckors semester...hoppas att vi får toppen väder under de veckorna.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback