Fredagsmys

Det blidde inget av med fredagsmyset. Janne jobbar. Barnen får inte äta gott på fredagar, endast lördag och jag pressade i mig en massa mackor efter jobbet och sedan alldeles för mycket kvällsmat. Så tro det eller ej, jag orkar inge chips! (Jag kanske är sjuk?)
Men ett glas vin i min ensamhet slinker ner iaf. Blir inte sent för mig idag känner jag, jag blev sömning redan på lunchen idag. Illa.

Månadens utgifter, det vill säga högen med räkningar, är betalda denna kväll. Samma sak varje månad, jag betalar dem med blandade känslor. Det är så skönt att ha det gjort samtidigt som jag så gärna skulle spara varje slant till något roligare. Speciellt efter en månad med alldeles för mycket vård av barn dagar och sjukskrivningar.

Men nu tror jag att vi är tillbaka på banan! Tillfälligt iaf. Vi gick inte i konkurs denna månad och alla är friska. *PEPPAR PEPPAR*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback