Måndag

Hela helgen var det kalasande. Först för Jamie och sedan för barnens kusin Matte. Som vanligt gick helgen alldeles för fort. Måndag redan. Visserligen gick måndagen riktigt fort, nu är det bara resten utav veckan kvar.

Här hemma är allt nästan som vanligt nu. Barnen är friska *peppar peppar*, tyvärr är Jannes fot inte okej än, men det kommer. I morgon ska barnen på förskolan (den var stängd idag så Janne fick ha barnen hemma. Jamie gjorde allt för att tvinga sin pappa att jaga honom runt hela huset, haha).
I morgon får de busa med alla kompisarna så får pappan vila upp sin fot ordentligt medan mamman tjänar pengar ;) (Jag kan vara lite kaxig just nu, Janne tjänar ju några tusen (!!) mer än mig när han är frisk. Bara för tillfället som jag drar in mest i familjen).

Väntar nu in att Jamie ska somna, han var lite piggare än vanligt ikväll. Sedan blir det hårstudio här hemma. Janne ska bli korthårig och jag ska byta hårfärg igen! Otippat eller hur?! =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback