Tisdag

Solen letar fram välmående här hemma. Neo strålar som aldrig förr. Den busiga glädjen lyser i ögonen på honom. Han ser ut att må så himla bra! Man blir alldeles varm i hjärtat. Han rakade av sin tuppkam igår också, tror minsann att han växte fler centimeter. Han ser så lång ut helt plötsligt. Älsklingen. (Okej, han fick lite hjälp med rakningen).

Neo gav mig misstänksamma blickar i morse, jag fattade inte varför. Sedan slog det mig, jag färgade håret svart när barnen hade gått och lagt sig. Haha, stackars barn. Alldeles nyvakna och fattar inte riktigt vad det är som är annorlunda med morsan.

I morgon ska jag börja ett nytt liv - igen. Jag har införskaffat mig lite hjälpmedel i dag så nu J***ar! ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback