Trollunge 2 år

Älskade Jamie fyllde 2 år i torsdags! Favoritpresenterna hittills är en trampbil och en Rorri bil. Idag ska han ha kalas för släkten, jag sitter och tar en paus medan Jamie sover middag. Sedan ska jag sätta fart med att göra tårtorna. Har bakat typ hela veckan känns det som, ändå blev det bara 4 sorter. Mamma var supersnäll och bakade bullar och mockarutor. Finns det något tråkigare än att baka? Var dum nog att prova baka något helt nytt också, snickerskaka och nötchokladrutor. Vilket jävla kladd. Supergott, men alldeles för kletigt att få ut smeten. Det gillar vi inte.

Sedan blev det enorma brysselkex (sist jag bakade dem blev de pyttesmå, kanske de blir normala nästa gång då?) och så chokladmuffins. Planen var att jag skulle baka bregottkakor och chokladciggarer också men all energi försvann. Orks int mer nu!

Plocka undan lite mer här hemma nu, barnen är inte med på mitt förslag om att det inte behöver ligga leksaker överallt när vi får besök.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback