Vårsol

Massor utav sol idag! Så härligt! Försökte skotta av soldäcket nyss men gav upp rätt fort. Det brukar ju vara jag som sköter skottandet av just soldäcket och det brukar inte vara några problem. Men nu gick det alltså inte trots att jag hoppade på spaden så vägrade is/snön att ge med sig. Så det får väl smälta bort då! Borde vara borta lagom till mitten av Juni ungefär.

Idag vill jag helst av allt vara ute hela dagen! Men det är inte bara på soldäcket som vi har lite för mycket snö, även hela trädgården har lite för mycket snö så att släppa ut barnen där fungerar inte, det går inte att leka där. Undrar om barnen också vill ligga i en solstol hela dagen med en bok? Vore fin fint det.

Fick en present av mamma och pappa idag, bara så där. En ny plattång! Precis vad jag behövde/verkligen ville ha då min råkade gå sönder för ett tag sedan. Tack tack världens bästaste! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback