Allergi eller förkylning?

Hostan beror på sjukdom det fattar jag ju. Men vad är grejen med detta nysande?! Jag hatar att nysa och för tillfället känns det som att jag nyser hela dagarna. Inte så konstigt att man blir förkyld i detta ruggiga väder. Jag hade förhoppningar om att vi skulle få behålla lite värme iaf, men tydligen inte. Bara en massa regn!

Hur mycket jag än längtar tills att sommaren är här, så längtar jag redan till hösten också! Då kommer vinden att bli inredd här hemma vilket innebär att vi får två sovrum till!! Från 3 rok till 5 rok bara så där. Hur härligt som helst! Har längtat efter mer plats sedan vi flyttade från lägenheten (2 vånings med 4 rok). Dessa rum är efterlängtade och de behövs verkligen..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback