Ändrade planer

Det är nu klart, det blir ingen hund för oss. Saker och ting förändrades lite drastiskt. Visst hade det varit mysigt med en hund här hemma, men kanske om några år?
Ida-Marie önskar sig nu en hamster när hon fyller år, något som jag är mycket tveksam till. Undrar vem som kommer att få sköta om den? Det är ju ett tag kvar tills hon fyller så förhoppningsvis hinner hon komma på något annat att önska sig.

Idag fick jag hämta hem barnen efter lunch, Ida-Marie var dålig i magen. (Nej jag skämtar inte!)
Hon har varit ok sedan vi kom hem, men det kan ha varit en lindrig magsjuka. Svårt att veta! Så alla barnen får stanna hemma, nu måste den jädra magsjukan försvinna från dagis någon gång!! Vi som alltid håller barnen hemma 48 timmar efter sista kräkan, och även håller syskona hemma, vi verkar drabbas värst!! Jag har tappat räkningen på vilken gång det är nu. 6 eller 7 magsjukan sedan i februari. Galet!

I morgon fyller jag år förresten. Sedan är det bara tre år kvar till trettio. Hur gick det till egentligen???

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback