Fredag förmiddag

Jag blev alldeles för bortskämd på min födelsedag igår. Av mamma, pappa och Alex fick jag en assistent! Dvs. en köksmaskin, så nu ska det bakas! Lite sugen på att göra matbröd med solrosfrön. Och pumpafrön. Gott!
Av Janne och kidsen fick jag en klocka, mascara, ögonkräm (mot mörka ringar), massageolja, handkräm, nya Björn Borg parfymen, underkläder,och en värmande lotion (mot värk). Känns som att min badrumshylla expandera rejält, toppen! =) Tack alla <3

Jag är hemma med barnen även denna förmiddag. När Janne vaknar ska jag ner till jobbet och fixa lite. Måste avsluta denna vecka och förbereda inför nästa vecka. Det är mycket nu. Men semestern är inte alltför långt borta. Och till hösten får jag det lite lättare då jag ska lära upp någon på allt jag gör. Meningen är att vi ska kunna rotera arbetsuppgifter, även kontorsdelen. Lite blandade känslor för att arbeta inne i produktionen har jag väl om jag ska vara ärlig, men samtidigt ska det bli skönt att få lämna över allt till någon annan. Jag behöver stressa ner.

Nu tror jag att lilltroll har vaknat och känner jag honom rätt så har han förmodligen vaknat på fel sida också.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback