Kanske kanske

Nästa vecka ska vi åka och kolla på en 2 årig blandras. Känns allt rätt så flyttar han hem till oss i början av Juni! Stämmer allt som hans nuvarande ägare har berättat så är han den perfekta hunden för oss. Men vi lär ju träffa honom, så att vi får känna att det känns rätt. Och så ska det självklart kännas rätt för hans ägare också, som faktiskt ska lämna ifrån sig sin hund till en okänd familj.

Annars då? Ida-Marie har tagit hål i sina öron. Gissa om hon är mallig ;)
Och jag har för tillfället mitt sista nikotinplåster på mig.
Känns inte helt okej just nu. Röksuget kommer över mig men jag vill ändå inte röka. Svårt att förklara, jag föreställer mig hur jag drar in ett bloss och så tänker jag att "jag men då röker jag väl då". Men så känner jag direkt att det bara är äckligt, att jag inte vill röka. Så det är väl bra, att jag inte vill. Fastän jag vill. Äh. Vi får väl se i morgon hur det går, blir det för svårt utan plåster så får jag väl köpa sådana där sugtabletter. Kan ju vara bra att ha tillgängliga liksom...


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback