Lördagströtthet

Så är helgen äntligen här. Man vaknar på lördag morgon och inser att man är helt färdig! Orkar knappt koka kaffe. Jag har längtat efter helgen hela veckan och så visar det sig att jag är för trött för att uppskatta ledigheten. Med det här humöret hade jag lika gärna kunnat vara på jobbet...

Planen idag är att utföra någon sorts soldans så att vi åtminstone kan få njuta av lite finväder. Jag ser ut som ett vandrande A4 så lite färg vore inte helt fel. Jag skymtar en del blåa fält på himlen...så kanske ?

Eftersom det är lördag så har vi kvällens planer spikade. Godis och film. Barnens absoluta favoritdag i veckan. Jag försökte få Neo att gå med på att ha fredagsmys istället en vecka men han vägrade. Det var lördag som gällde.

Lilltroll står nu och gnäller så där charmigt som bara han kan. Det betyder att det är dags för honom att sova middag, vilket innebär lite extra lugn och ro för mig i en timme ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback