Saker att gnälla över

Jag lider av trötthet för tillfället. Det får jag räkna med några veckor till. Det är inte så farligt som jag minns att det brukar vara, så risken finns att det blir värre innan det blir bra?

Sedan så är jag allergisk (pollen och gräs), hittar inga allergitabletter som jag får ta, men det fanns tydligen någon nässpray, så jag ska prova den.

Räknar mina koppar kaffe också, eftersom jag inte ska dricka så många. Tre om dagen. Hur lätt är det när man vill ha en kanna om dagen? Jag letade fram den största muggen vi har...

I morgon slutar jag röka igen. Har haft en liten svacka här i en vecka. Kör utan några hjälpmedel i morgon, vill inte tillföra kroppen nikotion dygnet runt nu.

Och mitt hår!! Det ser ut och känns som att jag inte har tvättat det på en vecka. Vidrigt! Har aldrig varit med om detta tidigare.

Uppsvälld som en gris är jag också. Så det är ju tur att jag inte helhjärtat försöker dölja vår nyhet, blir rätt avslöjad när magen tar form av en ballong redan nu.

Nu ska jag mysa med mina tre troll i soffan. De bryr sig inte om att jag är på väg att bli tjock eller har fett hår, de älskar mig ändå !

Kommentarer
Postat av: Ninni

Tavegyl åt jag när jag var med barn och fick nässelutslag över nästan hela kroppen :P. Risken med dom är "bara" att man kan bli ännu tröttare. Pest eller kolera? :)

2011-05-22 @ 09:34:14
Postat av: Anna

Åhh, vad spännande med en bäbis! Grattis

2011-05-25 @ 13:03:31
URL: http://pjanko.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis till att familjen ska utökas! :)

2011-05-26 @ 21:12:01
URL: http://mariakvarnstrom.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback