Torsdag

I morgon är det äntligen fredag! Tyvärr så börjar Janne att jobba när jag blir ledig, det är så tråkigt! Men nästa vecka jobbar jag bara tre dagar, sedan blir jag ledig 5 dagar! Härligt!

Janne var på utvecklingssamtal för Jamie idag. Personalen ville gärna att Jamie skulle flytta upp en avdelning till hösten, vår 2 åring kommer alltså att få gå tillsammans med 3 åringarna. De tycker att Jamie är så framåt och välutvecklad (kommer inte på ordet jag söker men ni fattar?), och han leker aldrig med andra 2 åringar, han vill bara vara med de stora barnen. Man blir ju lite mallig, vi visste ju såklart hur duktig Jamie är för sin ålder, men det känns kul att få det bekräftat från förskolan. ;) Det kommer nog att bli bra, är det vad personalen tror passar Jamie bäst så litar vi på det.

Jag och Janne var tidigare in till Falun för att storhandla på ICA maxi. Tyvärr så ligger ju McDonalds bredvid så vi avslutade shoppingen där. Jag lyckades få i mig 2 hamburgare, pommes och kycklingvingar. Sedan ville jag dö. Fy sjutton vad jag kan äta och det här är bara början.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback