Vård Av Barn

Idag blir en hemmadag. Ute är det regn, så jag tyckte att det skulle passa bra med film och mys i soffan. Men barnen röstade på att leka krig/sjunga opera. Så här sitter jag som en förlorare och önskar öronproppar både till mig själv och till Janne som har jobbat natt.

Nedräkningen till semestern har börjat för min del. (v.28...) det känns som en hel evighet tills dess. Men jag är så semestersjuk så att det inte är sant! Otroligt nog så kommer Janne att vara ledig samtidigt! Synd att jag bara hunnit jobba ihop 17 semesterdagar. Men det är bättre än ingenting. Sist jag skulle ha min första semester blev jag snuvad på den, (det var då jag blev uppsagd pga. arbetsbrist typ i arpil/maj, surt!). Men nu så. Äntligen ska jag få min första semester! =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback