1:a advent

Det regnar för fullt ute. Ingen julkänsla direkt så här på första advent men jag klagar ändå inte. Jag vill inte skotta, sopa snö av bilen och frysa. Och så är det ett plus att elräkningarna inte är skyhöga trots att det är november!

Idag har Ida-Marie uppvisning med showkids. Det ska bli jättekul att se vad de har lärt sig, inga föräldrar får stanna och se på under träningarna så vi har inte en aning om hur mycket de har lärt sig. Så nästan hela dagen kommer gå åt till det. Ida-marie har samling 13.15 för genrep, sedan får vi komma dit till 15 för att se uppvisningen  på 1 timme. Sedan ska vi hem igen medan Ida-Marie har avslutning med gruppen och så får vi hämta henne igen efter en stund. Då är klockan 16.30 ungefär och det blir inte så myckte tid kvar av denna dag då.

Nu är storebror här och ska fixa elen till Jamies rum. Janne har börjat tapetsera där uppe, lite mer tapeter och målning kvar innan det är dags att lägga golv. Sedan är det bara alla dessa lister kvar innan Jamies rum är klart!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

vad kul att du gör om hemma. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-29 @ 11:48:13

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback