Dålig uppdatering

Uppdateringarna här blir färre och färre. Det kan ju bero på att jag efter jobbet gör allt som måste göras, sedan stupar jag i säng en kort stund efter att sista barnet har somnat. Inte så rolig tillvaro för tillfället! Men jag hoppas att jag känner mig piggare snart. Jobbar hela denna vecka och nästa, sedan jobbar jag två 4 dagars veckor och efter det är det bara 3 veckor kvar! Det känns inte så långt. Delar upp det i små delmål för att det ska kännas ännu mindre..."Bara denna vecka och en vecka till...sedan får jag två korta veckor med långhelg.." osv.

Om cirka fem minuter ska jag väcka alla barnen, sedan övertala dem att klä på sig. Inte den lättaste saken i världen direkt. Jag ska försöka hinna få i mig en kopp kaffe under tiden hade jag tänkt, innan det är dags att bege oss i väg. Ida-Marie har höstlov denna vecka, så hon kommer att spendera heldagar på fritids. Det skulle tydligen bli jättekul enligt henne.

Nästa lön måste vi köpa en bilbarnstol... Någon som har en bättre begagnad (med bas) att sälja? Orkar inte bläddra på blocket.

Kommentarer
Postat av: Madelene

gör ett desperat försökt att leta efter din lillasyster alexandra. saknar henne i mitt liv och hittar inte hennes nr någonstans.. har du möjligtvis hennes mail ? med vänlig hälsning madelene

2011-11-04 @ 21:29:21
URL: http://madelenekalsson.devote.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback