Lördag

Jamie har bara kikat lite på film i natt..dock skulle han ligga i min säng och kolla på film, sängen där det redan låg två lite större barn. Trångt! Sedan sov vi till sju jag och Jamie, så jag klagar inte idag. Med tanke på att jag som vanligt kröp i säng strax efter åtta i går kväll.

Idag är det riktigt höstväder! Fast det tycker vi iofs om med tanke på att det vanlitvis är snö den här tiden om året. Men det känns lagom kul att gå ut i det här vädret. Ev att vi åker och slänger lite tidningar & kartonger. Sedan har jag lovat barnen ansiktsmålningar. Vi satsar nog på en riktig mysdag!

Och ikväll ska jag försöka hålla mig vaken en liten stund efter att barnen har somnat...kolla på senaste avsnittet av vampire diaries och bara ta det lugnt. Väldigt tveksam till att det kommer att fungera...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback