Måndag

Jamie sov middag på soffan rätt sent i går eftermiddag. Vilket slutade med att han hade svårt att somna på kvällen såklart. När vi låg upp i sängen så måste han ha funderat ut anledningar till att gå ner igen..
Jamie: Jag har bajsat!
Jag: Nähä. Sov nu.
Jamie är tyst en liten stund innan han svarar: Kissat?
Jag: SOV.

Måndag eftermiddag och jag känner att jag redan avklarat en hel arbetsvecka. Dagen började lugnt men sedan vet jag inte vad som hände, det blev alldeles för mycket att göra. MEN 26 arbetsdagar kvar! Det ska man väl klara av..?
Önskar jag kunde gå hem redan nu. Men hoppet ner från en full lön till föräldrapenning blir för stort, vilket innebär att jag måste ta ut 7 dagar i veckan och dagarna tar slut sååå fort. Det är ju bra om vi kan vara hemma med liten tills att han är stor nog att börja på dagis. Usch för att ens behöva planera för dagisstart! Han är ju inte ens född än.

Det enda som återstår denna kväll är dusch och mat. Sedan tänker jag inte ansträngs mig speciellt mycket mer. Kanska tvätta lite så att vi har kläder att gå i men sedan är det stopp!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback