Mitten av november

Känns som att min bön om att snön inte får komma riktigt än har blivit hörd.
Vinteroveraller och snöstkottning på morgonen passar inte riktigt för mig detta år, så jag väntar gärna med snön lite till, den kan komma lagom till (eller strax före) jag går hem i december...

Den här veckan och nästa vecka har jag plockat ut semester dagar på fredagarna. Skönt att korta ner veckorna lite. Det sjuka är att även fast jag vet att jag har kort vecka denna vecka så känns det hopplöst med måndag. Det kan bero lite på att Jamie väckte mig tre gånger i natt. Han somnade om direkt varje gång, men själv låg jag vaken efter tredje gången. Vet inte om jag egentligen kan skylla på Jamie. Kanske har att göra med graviditeten.

Idag är det föräldramöte på Jamies avdelning. Hinner typ bara hem efter jobbet och laga mat, sedan lär jag sticka iväg igen. EFter det blir det hem och mysa med barnen framför tv:n innan det är dags att sova. Janne jobbar två nätter till, sedan känns allt bättre som det alltid gör när jag vet att han blir kvar hemma när jag slutar jobbet för dagen. =)

21 arbetsdagar kvar efter denna! Sista arbetsdagen i december ska vi åka och äta julbord, känns som en bra avslutning !

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback