Torsdag morgon

Sista arbetsdagen denna vecka, i morgon tar jag ut ännu en semesterdag. Sedan är alla sparade semesterdagar slut. Tur jag får nya i april =)

Besök på mvc igår, järn har fortfarande inte gått upp, ligger på 107. Så igår togs mer prover (blodprov i armen, aj aj aj) sedan får vi väl se vad de säger. Jag som kände mig lite piggare och trodde att värdet var bättre, men tydligen så vänjer man sig vad att ha låga värden.

Liten sparkar och buffar som en besatt om kvällarna nu för tiden, fruktansvärt obehagligt!! Igår tror jag att han vände sig på något vis, magen fick två stora knölar mitt på istället för en stor knöl åt höger (höger var tidigare hans favoritsida). Ungen lägger sig väl på tvären förstår jag. Eller så ligger han väl med huvudet uppåt nu, gissa vem som inte tänker föda då.

52 dagar kvar till beräknad födsel!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback