83 dagar kvar..

83 dagar kvar till beräknad förlossning. Hur många daga det är kvar tills att jag går hem från jobbet har jag inte koll på ännu, räknar i veckor. (och det är 7 veckor kvar efter denna!!)
Funderar på att plocka ut mina två sista semester dagar för att förlänga två helger i november också. Det kan ju vara skönt med tre dagars helg de få helger som Janne är ledig!

Här hemma rullar allt på som vanligt. Ida-Marie har tappat tand nr 3 och tand nr 4. Två tänder till är lösa också.
Neo har fyllt fem år och hans rum exploderar snart av alla bakugan och bay blade (stavning?).
Och Jamie han är uppe på nätterna. Fortfarande. Eller igen.
Han kollar på bärbar dvd från sin säng tills att han somnar om. I natt satte han sig upp med ett ryck mitt under filmen och utbrast lyckligt :JAG HITTADE EN NAPP TILL!!
(måste ha legat under hans huvudkudde).

I morgon ska jag till mvc för rutinkontroll. Antar att vågen kommer att peka uppåt och att blodvärdet kommer att peka neråt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback