Försöker ignorera..

Jamie har för tillfället ett litet utbrott. Han ligger på golvet och rullar runt och skriker för att han inte får flingor. Jag försöker ignorera honom, tänkte att jag ska se efter hur lång tid det tar innan han ger upp. Än så länge har han väl hållt på i cirka fem minuter bara.

Här hemma blir det fredagsmys ikväll. God mat, efterrätt (om janne kommer ihåg att handla den) och så lite godis efter det.

I morgon jobbar Janne igen och Ida-Marie ska sova hos Jonna. Våra små pojkar är inte mycket till sällskap på kvällarna, så jag planerar att gå och lägga mig strax efter dem i morgon kväll. Helt sjukt att jag klockan åtta varje kväll bara vill sova. Känns då som att klockan är minst elva redan. Men inte blir jag piggare av att gå och lägga mig tidigt heller!

Suck.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback