Fredag..

Idag är jag hemma från jobbet. Hoppas att det ska räcka med tre dagar för att få lite mer krafter/förhöjt blodvärde.
Pojkarna ville stanna hemma från dagis så vi är hemma. Ida-Marie har vi kört till skolan. Första gången idag som hon fick gå själv från parkeringen, jag följde henne till övergångsstället bara. Tror nog att hon tyckte det var spännande samtidigt som lite läskigt. (ja vi har lite svårt att släppa taget). Fasar lite för den dagen då hon och hennes syskon, kommer att ta sig själva till och från skolan.

Planen för denna förmiddag är att övertala pojkarna att vi ska se på film och mysa i soffan, det är väl ungefär vad jag känner att jag klarar av idag. Pust. Jag klagar mycket redan nu, och ändå är det drygt 80 dagar kvar av denna graviditet. Det lär ju knappast bli bättre inom den närmsta tiden ;)

I morgon åker Ida-Marie och Neo över till Åland med sin mormor och morfar och Jamie ska sova hos sin faster. Jag och Janne är bortbjudna på mat, mycket trevligt!

Tror att mina planer för film och mys i soffan är att glömma, pojkarna har precis plockat fram varenda leksak i Neos rum. Och man vill ju inte gärna övertala dem till tv när de väl leker tillsammans..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback