Julklappar

Sitter för tillfället på BR's hemsida och letar julklappar. Känns som att resten av Sverige gör samma sak för sidan är otroligt seg...typ så seg att allt jag har lagt i varukorgen hittills (22 leksaker) kommer att vara slutsålt innan jag är klar. Sidan är rätt svår att hitta på, så jag får gå igenom varje sida för varje kategori.. Men jag slipper handla ihjäl mig "in real life". Lite webbshopping nu och så köper vi de sista julkapparna sedan.

Neo önskar sig Lego som han sett på reklamen. Jag satte kaffet i halsen när jag såg priserna på det och kan ju säga att tomten kommer inte till kapellgatan med lego för över 1000:-

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback