lördag

Idag åkte vi in till Barnens Hus, barnen spenderade sina pengar på leksaker.(pengar från när de sålde marsvinen).
Neo köpte en robot som skjuter, dansar osv. Jamie är rädd för den. Han sitter på köksbordet och stirrar misstänksamt på roboten.
Ida-Marie köpte en barbie med en kjol som kan "förvandlas" till vingar.
Jamie är överlycklig över sin finger skateboard.

Avslutade med ett besök i Valbo köpcentrum. Mössor till pojkarna, dansskor och benvärmare till Ida-Marie. Själv köpte jag lösnaglar. Ångrar det köpet nu känner jag..

Här hemma blir det en lugn kväll..i går var jag så trött att jag somnade till Sons of anarchy. Då är det illa! =)

11 veckor kvar att jobba, sedan ska jag gå hem och förbereda i drygt en månad innan sjätte familjemedlemmen anländer!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback