Onsdag

Har för tillfället ingen dator hemma...barnen har lyckats krascha någonting på den. En av Jannes jobbarkompisar ska kika på den, men förmodligen så har den väl gett upp. Hårddisken alltså. Jag som hade x antal fotografier som låg och väntade på att få bli framkallade. Trist!

Idag är Neo hos sin mormor och morfar. Han fick en spruta i förrgår och fick så ont av den samt blev lite hängig. SÅ igår fick jag hämta honom från dagis och då kände jag att det var lika bra att han fick vila armen idag också.

Själv sitter jag på jobbet som vanligt och försöker hålla mig vaken. Alla barnen sov i min säng i natt. En hade ont i armen, en tog upp HELA sängen (ida) och en skulle kolla på film.. Men nu är Janne ledig i några dagar igen, så då kan han få kolla på film om nätterna med Jamie, haha.

Näe, bara minuter kvar av lunchen. Måste försöka rycka upp mig så jag får något vettigt gjort resten utav arbetsdagen!

Kommentarer
Postat av: mormor pia

Hade en jätte mysig fm med Neo. Tänk så duktig han är den killen, och så fin till både sätt och utseende. Fast alla våra 6 barnbarn är speciella.Speciellt mysigt att rå om dem en och en- Och snart är dom 7 !!!! SÅ jag LÄNGTAR!!!

2011-10-19 @ 23:58:29

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback