Fredag

Äntligen fredag! Trots att Janne ska jobba hela helgen, trots att Neo fick vattkoppor igår så ska det bli helt underbart med helg!

Tröttheten slog till redan i onsdags. Lite väl tidigt i veckan tycker jag. Nu när jag sitter här, fredag lunch med drygt 4 minuter av lunchrasten kvar, så känner jag mig vidrigt trött.

Neo har spenderat natten och dagen idag hos sin mormor och morfar.
När jag kom hem från jobbet igår möttes jag av en Neo som utbrast: MAMMA! Jag har så ont i huvudet och är så varm!

Feber hade han och jag misstänkte direkt att vattkoppor var på G och minsann om jag inte hittade 3-4 st koppor direkt. Då rindge jag mamma och frågade om de kunde ha Neo under fredagen, så slapp jag eller Janne vabba en dag. Tack för det!

Nu skulle vi bara behöva en barnvakt tills på tisdag. Elak jag är men jag har redan vabbat två dagar den här månaden..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback