Hur gick det här till?

Våra barn är allihopa som små virvelvindar med öronen fulla av bomull. De vill inte gärna lyssna och frågar oftast inte om lov innan de gör något tok... =)

Men, något som de ofta frågar är: Får jag gå och leka? eller Får jag gå och kissa?

?! Behöver man be om lov för dessa saker ? Jag skulle mycket hellre se att de frågade om lov innan de ritar på väggen, tar sönder något eller gör något andra dumheter..

Här hemma har vi en grinig morgon. Neo är på sitt finaste humör och gråter över allt. Han hittar inte filten, han kan inte plocka upp filten, Jamie rörde hans tallrik, han vill ha nässpray, bananen smakar äckligt, han vill ha mer mjölk, Ida-Marie är dum, han vill läsa en annan bok. Och han gråter och mjäkar sig tills jag blir vansinning! Och vi har bara varit vaken i drygt en timme. Tur att de andra två inte håller på likadant, då hade jag nog varit redo för psyket.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback