Klippt

Jamie blev (såklart) supersnygg i nya frissan! Jag hade inte behövt oroa mig =) Kort blev det! Och när vi gick därifrån hade han blåa blixtrar på sidorna av huvudet och en blå tuppkam. Frissan frågade om han kanske ville ha grön eller svart färg? BLÅÅÅÅ! Svarade Jamie. Blå är hans favoritfärg sedan vi köpte den blå bilen tydligen.. Frissan frågade också hur gammal Jamie är, 4 svarade han då. ?! Han tyckte nog att det var lika bra att lägga till några år när han var på ett ställe fullt av tjejer ;)

I morgon är det fredag, äntligen! Den här helgen är mer efterlängtad än någon annan helg tror jag. Jag är helt färdig!




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback