Onsdag

Varvar ner efter arbetsdagen. Barnen är lite smått galna som vanligt, så Jamie fick följa med sin pappa till affären och Neo fick hoppa in i duschen. Ida-Marie går runt och beter sig som en tonåring (!) och jag känner mest för att gå och sova redan nu.

Jag tror att det enda rätta just nu är att lägga mig på soffan och invänta kvällen. Även om jag inte arbetar i produktionen längre så blir jag fruktansvärt trött efter en arbetsdag. Jobbet nu är mer ansträngande för hjärnan, så jag blir trött på ett annat sätt. Huvudvärk nästan varje dag jag kommer hem och linser så torra att de hoppar ur ögonen av sig själva. Men snart är det helg! Då ska jag inte sova ut, eftersom jag är själv med barnen...suck.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback