Planering

Sitter och försöker planera min föräldraledighet...planen var att jag skulle arbeta hela december ut, men nu funderar jag på om jag kanske ska gå hem till den 20:e december iaf.
Måste bara reda ut det här med föräldralön som man får genom kollektivavtalet, hur mycket och hur länge man får det. Det blir ju "lite" mindre pengar per månad när man har föräldrapenning, så jag vill inte ha några otrevliga överraskningar den 25:e januari.

Kanske dags att skicka in moderskapsintyg till fk också... Sedan ska fritidsplats sägas upp för Ida-Marie, allmän förskola ska sökas för Neo..blir lite mycket papper för mig. Och så känner jag att det är så viktigt att göra allt i tid, vilket som vanligt brukar sluta med att jag gör allt i sista sekunden.

Måste ju erkänna att jag längtar tills att det är dags att gå hem. Blir nog bra att gå någon dag innan jul, hinner jag med lite julstök här hemma i lugn och ro. Nåja, jag får ju hjälp av tre barn och så har jag en enorm mage ivägen, men jag slipper fixa allt på kvällarna efter jobb iaf.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback