Söndag söndag söndag

Ida-Marie sover över hos sin moster Alex och hennes Erik ikväll. Janne ska jobba en natt till innan han får ta vård av barn två nätter (hans tur). Jag får jobba hemifrån en stund i morgon bitti, sedan har jag barnvakt från klockan nio. Vad gör man inte när det inte finns någon som kan vikariera för en? Ska lära upp en arbetskompis i veckan så efter det kanske jag vågar bli sjuk eller vara hemma med vård av barn.

Så ikväll blir det bara jcg och mina små pojkar hemma! Räknar med att Jamie kommer att somna tidigt. Neo blir nog vaken för han tyckte att det var en bra idé att sova middag nu (16.40). Men han lär ju få vila när han är sjuk stackarn.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback