Söndag

Idag känns som att det kommer att bli en riktig segdag. Redan söndag... En ny arbetsvecka väntar. 18 veckor kvar för mig att jobba och det känns väldigt långt!
I morgon kommer jag att få lära mig nya arbetsuppgifter som det är tänkt att jag ska sitta med på heltid snart. Då blir det lindrigare att jobba, kanske jag då lyckas hitta all energi som jag förlorat längs vägen? Som det är nu är lördag och söndag alldeles för kort för att hinna vila upp mig på. Finns inte en chans.

Igår lekte barnen med en tjej som nyligen haft vattkoppor. Jag tänkte att det vore bra om barnen fick vattkoppor nu och inte i Januari när lillebror kommer. Men idag läste jag att lillebror visst är immun mot vattkoppor upp till 6 månader eftersom jag haft vattkoppor som liten. Attans!
Hur som, det är bättre att de har de nu. Gärna alla tre samtidigt så vi slipper vara isolerade i 6 veckor eller dylikt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback